.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

reede, juuli 04, 2008

Uulu laager- 2.päev 30.06.2008

Sel aastal oli jällegi ka minu kohustuseks piiblitundide pidamine. Varasemalt on see õigus olnud kirikuõpetajatel ja nendel, kes on ikka teemat õppinud või pikaajaliselt õpetajad olnud. Teist aastat aga palus Tähti ka minul endale rühm võtta. Minu "lasteks" selles laagris olid kõige väiksemad tüdrukud ehk 6-9-aastased.
Meie esimene piiblitund läks väga edukalt. Kuna ma pole üle aasta ka pühapäevakooli teinud, oli algul täitsa hirm, aga kõik sujus nii hästi ja tüdrukud olid väga toredad.
Meie esimese tunni teemaks oli Noa laeva loo põhjal rääkida Jumalast kui Loojast, patuste hävitamisest, Jeesusest kui meie pattude lunastajast jne.
Samuti oli ka seekord minu vastutusel kogu muusikatöö. Esimesed muusika ringitunnid toimusid väikeste poiste ja väikeste tüdrukute rühmaga.

Kuna ma viimaselt Rootsi reisilt tõin kaasa Taize laulude lauliku ning ka Marcus sügislaagris neid õpetas, õpetasin loomulikult kohe ka lastele paar laulu selgeks. Teise päeva õhtupalvusel saime neid kohe ka praktiseerida, sest palvus toimus pimedas kirikus, mida valgustasid vaid küünlad. Monika rääkis loo sellest, kuidas me tihti palume Jumalal meie soove täita, kuid tegelikult ei ole me valmis selleks, kui ta soovi tegelikult ka täidab. Me palume, aga pole valmis palve vastust vastu võtma, me ei usu, et palve võiks tegelikult täide minna.