.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

laupäev, juuni 28, 2008

Laager

Homsest algab traditsiooniline praostkonna lastelaager Uulus. Seekord on mulle juba neljas kord seal kasvatajaks olla. Teist aastat on mul selleks isegi paber oelmas ;-) Tegelikult mul on hoopis laagri juhataja paber, sest mina ei teadnud, et kasvataja JA juhataja paberi saamiseks peab mingid eraldi eksamid tegema (tegelikult ühele küsimusele rohkem vastama) ... nii juhtuski, et ametlikult ma juhatada ja korraldada võin, kuid kasvatada mitte :-D Ebaloogiline minu arust!
Sellegi poolest on laagriülem ikka Tähti, kes on jällegi enne laagrit suure töö ära teinud.

Koostöös Tähti ja kõigi teistega korraldasime eelmisel aastal noortele ka sügislaagri, kuid sel aastal on asi kahtlane. Ma ei tea, kas "arbuus kõhus" on eriti tore-vahva laagrit juhtida... aga kui ma nüüd selles laagris jälle ära käin, saan kindlasti motivatsiooni juurde ning jooksen sügislaagrit korraldama :-)

Ja õpetajad-kasvatajad lähevad Uulu juba täna... seega tagasi tsivilisatsioonis neljapäeval!