.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

pühapäev, märts 16, 2008

Tavanädal pärast tavatut nädalat

Tegelt ka läks terve see nädal sünnipäevalapseks olemisele. Jätkuvalt tean, et nii lahedat ja õnnitlusterohket sünnipäeva-aega pole mul küll tükk aega olnud. Huvitav, miks just sel aastal...??? :-)
Peale eelmisel laupäeval-pühapäeval toimunud tralli (kui seda kõike võib nii kutsuda...irw) sain terve nädala nüüd palavikku põdeda... aga reede õhtul tulid Agne, Kadi ja õde-Eve külla ja pidu läks edasi. Planeeritud Bravo külastamise asemel suutsime hoopis Kaspari sünnipäevale sattuda ja muid taolisi asju teha... aga see oligi lõpuks vahvam... ja minu arust mõnus lõpetus sellele tavapäratule nädalale.
Laupäeva hommikul ärgates olid korteris vaid "omad inimesed", seega ma ei kuulnudki üldse, kui mu kallikesed ära läksid! Reedel jõudsime ka järeldusele, et minu elu on ikka täielik seebiooper... ja nende elud ka... ja sellepärast me teineteisele nii kallid olemegi! :-)

Aga üldiselt lubas Herlend, et varsti saan mina ka remonti teha... ja see on ülivahva. See oleks esimene kord, kui ma seda PÄRISELT saaks teha, sest kodus pole kunagi vaja olnud... ja korteris ka mitte...

Korteri vaatasime ka maakleriga üle ja varsti peaks kuulutused üles saama. Päris hea tunne on, kui nüüd lõpuks see müümise otsus on kindlalt tehtud ja läbi mõeldud.
Kuidas on nii, et alati on teistele lihtsam nõu anda, kui iseenda otsuseid teha?