.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

pühapäev, märts 02, 2008

Minu Metsa 15a korter müügis ?

Põhimõtteliselt tegin paar nädalat tagasi otsuse, et mu Metsa tn asuv korter läheb müüki. Iseenesest on mitmeid põhjuseid, miks peaks selle maha müüma... aga ka mitmeid vastuväiteid.
Nimelt olen nüüd selle paari nädala jooksul natukene asja uurinud ja aru saanud, et ma ei tea:
- kas just praegu on mõistlik aeg müüa või on hetkel hinnad ülimadalad?
- kui müüa, siis kas kasutada kinnisvarafirmat või ise pakkuda?
- kui kasutada firmat, siis millist?

Peale selle on mul endal mitu varianti, kuhu seejärel kolida, seega:
- kuhu nendest variantidest ise kolida, kui korter müüdud?
- kui kolida, siis mida kaasa võtta ja mis korterisse jätta?

Seega küsimusi on palju, aga vastuseid eriti mitte. Eriti kuna ega ma eriti ei viitsi sellega tegeleda, sest on palju olulisemaid teemasid. Seda enam, kuna ma ei viitsi eriti uurida ka, siis ei tule kusagilt vastuseid ja ma ei saa targemaks. Pealegi kogu see kinnisvara teema on ka selline ennustamise küsimus, seega pole ühtegi autoriteeti ka, kelle arvamust saaksin uskuda.

Aga kui teil on kommentaare, siis võite mind aidata :-)

Ja kui keegi tahab korterit otsta... siis kui ma nüüd ümber ei mõtle (ma iga päev otsustan ja siis otsustan ümber sel teemal), on teil selleks võimalus :-)

2 Arvamused:

  • At 12:25 AM, märts 03, 2008, Anonymous ikodu said…

    Pärnu kinnisvarafirmadest teeb vist parimat turundust LVM Kinnisvara. Soovitaks ka Uus Maad, kelle kliendiandmebaas üks suuremaid Eestis.

    Kui kuulutus üleval siis tule räägi ikodus MIKS Sa soovitad Metsa 15a majja korterit osta:) Link foorumi teemale: http://www.ikodu.com/phpbb/viewtopic.php?f=3&t=8

     
  • At 1:03 AM, märts 05, 2008, Blogger Marko said…

    Omad korterit Pärnus! Miks müüa kui võib seda üürida. Suvi tulemas ja üürijaid ilmselt kah leidumas. Esimene aasta raske, kuid kes korra käinud juba teavad kelelt uurida ja küsida.
    Mina ei müüks ;)

     

Postita kommentaar

<< Home