.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

pühapäev, märts 09, 2008

26- lootus uus !!!


Ei, tegelt ma olen ikka veel 25! Ja tegelt peaaegu 24 tundi veel, sest ma olen alles natuke enne südaööd sündinud.

Aga väike pidu on juba peetud... ja esimesed õnnitlused tulid tegelt juba eelmisel nädalavahetusel... aga nagu kõik tänagi ütlesid- ette ei soovita (kuigi õnne võib alati soovida ja puhtast ebausust ei peaks seda küll tegemata jätma). :-)

Ja õnne on mul vaja! Teadagi ju- 26, lootus uus! Ja lootust mul on ... kõige suhtes... tuleviku... oleviku... ise ka täpselt ei tea, aga ma mõtlen välja, kuni veel noor olen (ehk enne homset, sest homme saan ma vanaks... esimene veerandsada ikka möödas... nuuks).


Tegelt aga on täna tõesti kuidagi rahulik ja õnnelik tunne. Tänane päev on kuidagi vastanud mitmetele rahutuks teinud asjadele... Kohe kergem on olla!

Ja see on ka hea, et keegi külalistest ei pidanud poodi jooksma. Nimelt mõtlesin enne, et kas püüan enne ise teha ka sooja toitu ja kui nässu läheb, siis jooksen poodi... või jooksen kohe poodi. Otsustasin, et proovin ikka ise ka. Alla ei tohi anda!

Milleski, mis sulle tähtis on, ei tohi alla anda! Mitte kunagi.

Kõige tähtsam on aga arusaada, kes on inimesed, kes sind TEGELIKULT ka armastavad ja siis seda meeles pidada... Alati ei saa kõike teha nii, nagu teised inimesed ( ka kallid inimesed) sinult ootaks, aga alati saad anda endast parima... ja igatahes mitte teadlikult kellegile haiget teha!


Üheks sooviks uuel eluaastal ongi, et need "minu inimesed" mulle alles jääksid!
Aitäh kõigile, kes täna külla jõudsite... ja ülejäänutega veel kohtume! :-)