.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

pühapäev, veebruar 17, 2008

Filosoof

Herlend ütles, et filosoofidega ma rohkem kohtuda ei tohi.
Üldiselt kulus terve tänane päev õppimisele ja töötamisele... ehk see tähendab, et kõik oma kaustad ja erinevad teemad, millega kunagi olen tegelenud on nüüd mööda korterit laiali. Päev otsa käisin ühest toast teise, lugesin midagi või tegin plaane.... õhtuks oli kõik segamini, aga palju uusi mõtteid paberile pandud.
Ja nii siis juhtuski, et õhtul, kui ma enam üksi polnud, siis ma filosofeerisin... nii konverentsil õpitust kui ka niisama asjadest, mis ma päeval välja mõtlesin. Ise ma sain aru küll! :-)
See oli ilgelt hea, edasiviiv ja arendav päev!