.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

laupäev, veebruar 16, 2008

Eesti Religiooniõpetajate Liit

Eilsest alates oli usuõpetuse- ja filosoofia õpetajatel ühine konverents. Usuõpetuse Õpetajate Liit pidas ka oma üldkogu. Selle käigus muudeti nimi ära ning meist sai Eesti Religiooniõpetajate Liit. Uus eestseisus valiti ka.
Peale Tähti pikka mangumist olin valmis eestseisusesse kandideerima. Kui ma aga vaatasin nimesid, kes seal olid enne mind, ei tundunud minu kandideerimine sugugi pädev... aga Tähti tahtis. :-)

Valimiste lõpptulemus oli see, et mind valiti eestseisusesse... ja lõpuks veel ka selle esimeheks (-naiseks)! :-) Ma pole siiani aru saanud, et kui õige inimene ma sellel kohal olen, aga igatahes suur au, et inimesed, keda ma erialaselt väga austan, mind piisavalt usaldavad. Ja Liidu asjadega luban tegeleda, sest see ongi see, mis mind väga huvitab! See on see, mis alal tahaks ennast täiendada.

Tunne oli aga selline, et reedel läksin kohale lihtliikmena.... laupäeval tulin tagasi koos inimestega, kellest ma väga lugu pean ning kellega meil oli nüüd ühine teema arutada... See on maailma parim tunne! Mulle meeldib alati tarkade inimestega kokku saada... parim asi on see, kui su ümber on hulk inimesi, kellest igaühelt on sul midagi õppida... samas ilma, et nad paneksid sind pidevalt rumalana tundma!

Edu ERÕL uuele eestseisusele! :-) Eks me püüame endast parima anda järgmise 3 aasta jooksul!