.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

kolmapäev, veebruar 20, 2008

Doonoripäev


Homme on meil ettevõttes doonoripäev. Mul on seekord juubelikord ehk 15.kord verd anda! :-)
Tegelikult on mõlemat mu veeni sel kuul juba mitu korda torgitud, sest kui haige olin, siis võeti muudkui verd... Mul pole mitte midagi doonoriks olemise vastu, aga veenivere võtmine on üks jubedamaid asju, mis minuga elus on tehtud. Eriti kui arvestada, et seda on 4 korda tehtud, 3 neist selle kuu jooksul ja 2 kord neist ei saadud põhimõtteliselt veen kätte. Huh...

Aga haige olla oli selles mõttes kasuli, et sain teada, et hemoglobiin, millega muudkui võidelnud olen, peaks nüüd jälle kõrgem olema! :-)