.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

kolmapäev, jaanuar 09, 2008

Isiklik raamatukogu täienenud

Täna linnas jalutades külastasin (kohustuliku osana) muidugi ka raamatupoodi. Loomulikult sai läbi saadatud ka allahinnatud raamatute riiule, sest vana teooria: kõik raamatud on ükskord allahinnatud ja kui see on väga hea raamat, siis ma võin ta ju natuke hiljem osta ja mitte 250.- vaid 50.- hinnaga.

Üllatus-üllatus: "Mure staatuse pärast", mida siin just hiljuti kiita jõudsin, oli kohe esimene, mida nägin. Loomulikult leidis see tee mu "ostukorvi". Nüüd on mul oma "mure staatuse pärast", mida võin lugeda nii, nagu mulle meeldib ehk neoonse markeriga raamatusse sõna otseses mõttes sodides- s.t. tähtsaid asju alla joonides... aga mulle meeldib nii.

2 Arvamused:

Postita kommentaar

<< Home