.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

laupäev, jaanuar 19, 2008

Heli lugemisaasta 2007

Lugemisblogis on nüüd eelmine lugemisaasta kokkuvõetud. Vaata siit : Heli lugemisblogi.

Selle aasta jaanuarikuu raamat sai ka nüüd loetud. Seekord J.Johnstoni Illusionist. Jällegi raamat allahinnatud raamatute letist, mille eest umbes aasta tagasi oleks pidanud hulga rohkem maksma. Ega ma tegelikult raamatuid ei ostaks, aga... no nii odavalt saab ju ;-) Tegelikult enamusi neist ju teist korda ei loe.

Selle aasta lubadus jällegi: lugeda vähemalt üks raamat kuus (tööalased materjalid ei lähe arvesse) ning võimalusel rohkem! Ma püüan ette kujutada maailma ilma raamatute ja lugemiseta... hmm... ei oska!

Aga kõigi asjade kohta öeldakse, et kui sul on puudu midagi, mida sul kunagi pole olnud, siis sa tegelikult ju ei tunne sellest puudust, sest... sa ei tea seda tunnet, kui sul on see "midagi" olnud.

Igatahes järgmiseks ootab veel üks põnev raamat, mille koos Illusionistiga ostsin. Loodetavasti ei pea ma ka selles pettuma.

Ameerikas elamise ajast on üks vahva mälestus see, kuidas seal sõbrad kogunesid kord kuus kokku ja pidasid raamatuklubi, kus siis räägiti ühiselt raamatust, mida sel kuul loeti (ehk siis kõik olid selleks ajaks ühte ja sama raamatut lugenud). Ma usun, et meil ka kusagil ja mõnede inimeste seas võib selline asi toimida, aga minu ümber hetkel küll mitte. Kahju!
Aga minul on mu lugemisblogi vähemalt :-)