.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

reede, jaanuar 11, 2008

Facebookitud

Õdede käsk on seadus. Vahest vähemalt.
Igatahes aasta algul sain karmi käsu facebookistuda ja nüüd ongi mul konto ka facebook.com lehel. Hetkel olen seal muidugi alles selles faasis, kus ma midagi teha ei oska ja ma ei viitsi üldse otsida, seega... mul pole sellest mitte midagi kasu :-D

Täna autos mõtlesin, et mis üldse mul kõigist neist kontodest kasu on? Mida need nö suhtlusportaalid annavad? Ma ei suutnud veel välja mõelda. Üks versioon on see, et näed fotosid teistest... ei pea nendega ise suhtlema, et teada, kuidas nad muutunud on või millega tegelevad... ok, halb nali, sest tegelt see nii ju ongi.
Orkutis on mõnikord norm mõne community foorumis meeldivat arvamusvahetust pidada... aga üldiselt ma tegelen sellistes portaalides ikkagi enamasti oma aja raiskamisega, sest kasutegurit ma pole veel leidnud, järelikult ei saa ma neid ka kasulikult kasutada.
ok, ma pean nüüd peale facebooki oma orkuti konto ka üle vaatama. See ya there! :-D