.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

reede, detsember 14, 2007

Vahepealsed vahvad teemad

Vahepealsetest tegemistes üks meeldejäävamaid on see, et käisime koos mõnede teiste inimestega õhtusöögil Tunne Kelamiga. Hästi tore inimene on! Temaga ma polegi veel enne nii palju kokku puutunud. Samuti oli tore näha teisi, kellega peale riigikogu valimiste teemat pole eriti kokkupuudet olnud (ehk siis seal oli meid umbes 12 inimest Pärnumaa IRL erinevatest osakondadest jne).

Tööl on kiire-kiire, sest aasta lõppeb ja jõulud tulevad. Ma ei viitsi mitte üldse mõelda mingisugusele kingituste ostmisele või muude kohustuslikule jõulurallile. Ja mitte et ma ainult ei viitsi mõelda, vaid ma ka ei tee seda. Esiteks juba seetõttu, et kuni kestab tööaeg (ehk 21.12 lõpuni), on mul piisavalt kiire tööl ja pärast seda ma ometigi poodi ei lähe. Jõululaupäeval kavatsen mõlemad teenistused kirikus olla ja siis kodus ja rohkem plaane ei ole. Ja ei tee ka! Jõulud pole aeg, kui kellegiga üldse mingeid plaane teha.

Aastavahetuse suhtes sain aga täna teada, et mul on plaan! Õed Künnapased ütlesid mulle ja sellepärast ma nüüd teangi :P

Tegelikult ma peaks praegu asju pakkima, aga kuna ma praegu ärkasin pikast unest diivanil, siis hetkel ei viitsi pakkida. Hommikul jõuab! Peaasi, et ma sõnaraamatut ja passi maha ei unusta. Mul küll pole ühtegi dokumenti minu õige nimega, sest saan oma uue passi ja ID-kaardi alles jaanuaris kätte, kuid loodan, et sellegi poolest saan üle piiri. See piiri-onu, kellele ma ükspäev helistasin, lubas küll, et saan :)