.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

reede, detsember 21, 2007

Tina-õnn

Kuna enamuse jaoks oli täna viimane tööpäev, siis valasime õnne ka juba ära... või noh valasime ikka tina!
Teatavasti pole ma ebausklik, seega oli tegemist siiski lihtsalt väikese ühisüritusega, mitte eesmärk polnud järgmise aasta plaane paika panna... aga lõbus oli ikkagi.
Mul oli lõpuks minu "õnne" tõlgendamiseks kohe terve meeskond inimesi :) Põhiline, mis minu tinast nähti, oli viikingite laev... selline vanaaegne... seega järelduseks oli kohe, et rootslased... sadamast lahkumine... või hoopis sadamasse jõudmine. Üks poiss nägi selles aga hoopis madu, kellel on ühelt poolt pea püsti, ise on rullis ja tagant on saba ka püsti. Selle järeldus oli, et kuna uss tähendab kuulujutte ja salatsemist, siis kõik selle viikingi laeva ja rootslastega seonduv tekitavki kuulujutte.
Vot nii vahva õnn sai mulle täna ennustatud! ;-)
Kahju, et ma sellesse ei usu... ;-)