.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

kolmapäev, detsember 26, 2007

Odavad tervitused

Selle aasta popoulaarne kaup tundub olevat odavad jõulutervitused orkutis. Ehk siis võimalus saata kõigile oma orkuti-sõpradele jõulutervitus ühe korraga.
See on niiii odav ja mõttetu, et kohe hale hakkab. Kellel oleks nii palju kalleid inimesi, et sa ei suuda kõigile ükshaaval scrapi kirjutada, smsi või ekaarti saata??? Ja kui sa tõesti pead neid 200-le saatma, siis... kas kõik need inimesed on ikka seda väärt? Ehk siis need, kellele tahaks rohkem tähelepanu pöörata, saavad seda vähem ja need, keda üldse piisavalt ei tunne, saavad seda rohkem.
Igatahes mina tunnen küll, et need, kes on valinud selle kõigile scrappimise variandi, ei ole mulle midagi saatnud. Aga no see on minu isiklik traagika, et ma nii tunnen... ja ega ma ennast seepärast halvasti ei tunne küll ;-)

Kuid jätkuvalt olen selle poolt, et inimestele üldse paberil kaarte saata, sest see on kõige armsam. Ja ma ei mõtle sadade kaupa, nagu seda ettevõtetes tehakse, vaid ikka kõige olulisematele inimestele :-)

3 Arvamused:

Postita kommentaar

<< Home