.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

esmaspäev, detsember 17, 2007

Nädalavahetusetamine ;)


Ma olin juba vahepeal hirm-õnnetu, et sel aastal möödub detsembrikuu ilma Rootsita, aga kus sa sellega- õnneks mitte! Ja seekordne reis oli laevaga, mitte lennukiga, nagu kõik viimased korrad. Sihtpunkt oli siis Stockholm!

Reisist kokkuvõtet tehes püüan nüüd olla viisakas ja diplomaatiline: nädalavahetus oli vahva! Kuid nagu ikka- nädalavahetus jääb nädalavahetusse, laeval veedetud aeg jääb laeva jne-jne. Ma alles hiljuti õppisin selle reegli! Üks hea asi on see, et ma õppisin palju uut mitme inimese kohta, kelle vastu ma saan seda (muidugi positiivselt) edaspidi ära kasutada :P Aga õnneks/kahjuks nad enamus teavad seda ise ka, sest ma ütlesin neile.

Kui nüüd mõelda, et mu postitused "võiksid olla isiklikumad", siis tegelikult see vist ei toimiks ja ma ei usu, et keegi hetkel sooviks, et see postitus konkreetsemaks või isiklikumaks läheks.

Peale reisi sain ka mõne inimese kohta uut teada- seda kahjuks negatiivselt! Oleks viimane aeg ära õppida õppetund: ma olen kõigiga tore ja armas ja usaldan väga lihtsalt... samas esimesest valest piisab, et asjad läheksid nässu... aga kui tegemist on juba kolmanda korraga, siis... neljandat ei tule!!! Aga no õnneks on kõigil osapooltel asjast ühesugune arusaam!