.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

teisipäev, detsember 18, 2007

Eesti keeled


Täna käisime Eesti keeled kontsertil.

Esimese loo ajal mind häiris see, et ma pidin kaela pingutama, et lavale näha... aga selle kohta ütleks, et "jagajale jäävad näpud." Ehk et kuigi ma ise pileteid jagasin, siis unustasin vaadata, et kuhu ja kelle kõrvale või selja taha ma endale pileti saan. Teiseks looks ma leppisin oma "nägemis- probleemiga" ja keskendusin muusikale. :)

Nii, nagu Johanson algul ütles, oli tegemist mõtisklemisega. Ehk muusika oli mõtlik, rahulik. Jõulumeeleolu ei tekitanud, kuid igapäevasest elust tõi eemale küll. Peale seda kontserti oleks võinud jõulupuhkus alata :)

Suur äratundmisrõõm oli "Minoorne labajalg", mida ise on ka saanud väga erinevates koosseisudes väga erinevas vormis esitada. Viimane lugu oli Sibeliuse "Ei au, ei hiilgust" ja see oli parim punkt, mis ühele kontsertile oleks saanud olla.

Ei au, ei hiilgust otsi ma,
ei taha kulda ka,
vaid taeva valgust palun ma
ja rahu maailma.
See jõulud toob ja rõõmu loob,
kes meeled puhtaks, vabaks teeb.
Ei au, ei kulda taha ma,
vaid rahu maailma.