.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

neljapäev, november 01, 2007

Tuhat krooni! = õnnetu shoppaja!

Tuhat krooni võib inimese ikka väga õnnetuks teha!

Nimelt kui olin Marcuse lennujaama ära viinud, siis suundusin Tallinna Kaubamajja, et ära kulutada 1000-kroonine kinkekaart, mille olin märtsis sünnipäevaks saanud!

Enam keerulisemat ülesannet ei ole! Ma käisin mööda poode ja proovisin riideid selga nagu hunnik õnnetust! Mulle ei meeldinud miski, kuigi oli täiesti vahvaid asju... sellegi poolest ei tahtnud nagu midagi omistada. Lõpuks hakkas mulle tunduma, et parkimise eest pean varsti rohkem raha maksma, kui mu kinkekaart väärt on.

Eelnevaid sündmusi arvestades tegin järelduse, et täna pole shoppamiseks hea päev ja lähen koju. Korraks astusin siiski sisse ka kosmeetika jms poodi. Esimesel riiulil nägin kirja, mis aastate tagant seoses ühe kalli inimesega meeles.

Hmmm, neil on samast sarjast ka naiste lõhn! Ja see on veel väga hea! Ja maksab täpselt 999.-! Sobib!

Nii saigi mu kinkekaart sentimentaalse väärtusega lõhnale kulutatud. Kuna partnerkaardiga sai allahindlust ka mingi %, siis sain veel 2 pakki juuksekumme ka osta, mida mul väga vaja oligi!

Shoppamise puhul olen harjunud, et kui mul on VAJA raha kulutada, siis see teeb mind õnnetuks, sest ma ei viitsi sellega sugugi süstemaatiliselt tegeleda. Ma tahan niisama jalutada ja kui midagi meeldib, siis alles osta. Minu planeeritud shoppamised lõppevadki tavaliselt nii, nagu täna- hulk aega sihitut ekslemist ja edukas ost viimasest poest, kuhu "igaks juhuks" sisse astusin! :)