.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

pühapäev, november 25, 2007

Päev lapsega... haigelt...

Oi, kuidas mulle meeldib haige laps olla:
- sidrunit toodi;

- tolm imeti ära;

- juukseid kammiti;

- mandariini kooriti ja jagati jne. :D
Pseudoperekond on vahva! :P
Täitsa tore! Aga see, et kolmandat päeva lihtsalt palavik on, see ei ole tore.... Kuid ega öised rändamised vist ka sellele hästi ei mõju ;) Aga homme on väga tihe tööpäev ootamas, seega praegu küll haiguslehele ei kavatse jääda... ja äkki homseks juba terve, sest täna öösel ma kavatsen täitsa magada :)

Aga tegelikult oli mul täna terve päev laps! Ehk Kevin käis meil külas ja oli nii giga-mega-armas, nagu ta kunagi varem pole olnud. Selles mõttes, et ma pole teda nii kaua üksinda hoidnudki. Üks "kaitseingel" sai läbi telefoni ülipika jutustuse osaliseks, sest nii kui mina telefonile vastasin ja rääkida püüdsin, hakkas Kevin jutustama ... ja jutustama... ja jutustama ... Üliarmas!