.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

reede, november 16, 2007

"Meelespeasonaat"


Kuna ma pidin kesklinnas aega parajaks tegema, sest Karini 17.30 buss tuli hiljem, siis loomulikult seadsin oma sammud raamatupoodi. Kui ma pean kusagil niisama jalutama, siis ikka alati raamatupoes!
Uksest sisse astudes sain ülihea üllatuse osaliseks- soodusraamatute riiulis oli Santa Montefiore raamat "Meelespeasonaat" !

Ma olen selle ilmumisest saadik muudkui piilunud seda raamatut... aga üle 200 krooni ikka ei raatsi juturaamatu eest välja käia... kuna "Meelespeasonaat" aga nüüd maksis 50.-, siis ma ei mõelnud mitte kordagi!

Nii vähe ongi õnneks vaja!

Ei- see pole sugugi vähe, sest MA OLEN SEDA RAAMATUT NIIIIIIIIIIIIIII KAUA OODANUD!!! Ja raamatukogust pole ma viimasel ajal viitisnud juturaamatuid võtta...

(seega te ei kuule minust enam rohkem enne kui see raamat on läbi :D )