.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

teisipäev, november 20, 2007

"Head ööd" - Terminaator


"Kell kolmveerand kolm und veel ei saa küünla ma süütan põlema sulle mõeldes...."

Ükspäev, umbes kuu aega tagasi, loeti kokku, kui palju mul korteris on küünlaid... ja see number oli päris suur :) Aga praeguseks on paljud neist juba ära põletatud.... ja mitte ühtegi ilma põhjuseta... ja põhjuseks pole see, et nagu ma kardaks pimedust... või noh, oleneb millisest pimedusest me räägime ...
"...soovin sulle ma head ööd, kus iganes viibid ka sa, tunnen kuidas hetkeks tardud..."

Kas sa tead, mitu inimest sulle igal õhtul head ööd soovib? Kui mõtlema hakata, siis kindlasti tead... ja tunned. Aga kui paljudele sa ise?
"...vahel pimedus palju valgem veel kui valgus, vahel vaikimine sõnast võimsam..."

Jällegi oleneb, et millisest pimedusest me räägime. Kui paljudes inimsüdametes, kuhu me kunagi vaadata ei oska, on tegelikult pidev kõrb ja pimedus? Ja neisse vaatamist segab väline ... valgus?

"...küünla ma süütan põlema sulle mõeldes..."