.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

laupäev, november 24, 2007

Filmituse noomitus!

Ma sain ükspäev jälle filmituse noomituse! Selles mõttes, et noomituse filmide mittevaatamise eest! Ja kõik ainult sellepärast, et ma polnud kunagi näinud mingid Van Damme filmi, kus oli 2 Van Dammet! Ja siis mu kallid korterikaaslased julgesidki mind noomida tagasihoidliku lausega, et "Heli, sa vist ei vaata eriti filme!"
Enne seda oli meil muidugi juttu ka kinos käimisest ja seletasin oma viimast kino"elamust", kus käisin Simpsoneid pool-sunniviisiliselt vaatamas. Siis sain filmi ajal noomituse, et "Heli, sa pole vist TÕESTI Simpsoneid enne vaadanud!".
Siiani on mind päästnud lause, et "aga räägime loetud raamatutest"! Kuna eriti kaua selle taha vist peituda ei saa, siis otsustasin, et vaatan täna ühe filmi ära :-) TV3-st tuleb mingi asi, mis tundus päris põnev. Ja hunnik kodus on hunik videosid ja DVD-sid, mida ma kunagi näinud ei ole.... icc...
Ja õudukaid ma teiega IKKAGI ei vaata !!!