.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

neljapäev, november 08, 2007

Beauty sleep ;)

Hoopis teine tunne! Ma olen nüüd mitu tundi maganud ja päris mõnus on olla!

Üldiselt on väga keeruline nädal olnud...
Esiteks nädal aega puhkust ja seejärel tagasi tööl= palju tegemisi! Ülimalt meeldiv tunne on seda kõike nautida! :) Jälle!

Teiseks on keeruline olnud, sest ma olen ikka veel TÄIESTI õnnetu, et mind jälle üksinda siia Eestisse jäeti... nuuks... oleks ka tahtnud lennukile minna ja ära lennata... Õnneks on aga arusaam asjadest muutunud nii palju, et tean, et kusagil pole roosa-manna , pilt on reaalsem, aga sellegi poolest ahvatlev.
Patrickult sain mõnusa väljendi: happy-clappy ja nüüd kohe on kohutavalt palju võimalusi tekkinud selle sõnapaari kasutamiseks!

Ja ma mäletan, kuidas ma alati Pirital laevu vaatasin... kuni lõpuks olingi ühe peal ;) Juhtub.... parimatelgi... mis siis minust veel rääkida :P

Kolmandaks.... inimesed on erinevad... ja tulevad erinevatest kodudest ... erinevate taustadega... "Inimesi tuleb mõista, enne kui neid hukka mõista..." Aga mõnikord ei viitsi enam mõista inimesi.

Aga kui ma nüüd kohe poodi ei lähe, siis läheb Lotta homme maale ilma toiduta.... ja tema on üks väheseid nunnusid, kelle eest ma tõesti pean hoolitsema :) Ma ostsin talle kammi ka ja ükspäev kammisime... aga lõpuks mina olin karvane ja tema ikka ka veel...