.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

neljapäev, november 15, 2007

15 november vihmasajune....

Täna ongi 15.november ...

"...Ja palusin, et jälle korduks see
15 november vihmasajune..."


See on küll üks igavesti hea laul... ja 15.november tuleb ka igal aastal uuesti... tänu sellele on viimased päevad saanud kohutavalt palju Terminaatorit kuulata... vähemalt mõnda lugu ;)

"Liiga hilja sain ma sellest aru
Tulega ei tohi mängida
Las nüüd väljas möllab sügismaru,
Sest maailm palju selgem näib
Aeg ikka oma rada käib

Kord palusin, et jälle korduks see

15 november vihmasajune..."

Aga täna polnud sugugi vihmasajune, hoopis mõnus talveilm oli. Üle hulga aja olin terve päeva "peidus" :) - ametlik versioon- koosolekul :)

Mul ei lähe vist kunagi meelest ära Termika kontsert Cafe Amigos ja Antslas... elu parimad kontsertid, aga need ei kordu kahjuks enam ... vist... Kahtlane on ka see, et trennis (Pärnus!!!) sain kokku ühe kutiga, kes ka Sisekaitseakadeemias käis... kusjuures mõned päevad tagasi ma avastasin, et ta töötab Pärnus (Päästeametis, mis on loogiline), kuna ma otsisin Päästeameti kodukalt infot, et tuleohutusjuhendit koostada....

"Arvan, et sa tunned mind vist veidi liiga vähe,
minu üle kohut mõista sa ei saa,
natukene pelgan kuid ma siiski lähen,
kord me kohtume võib-olla seal, kus lõpeb maa..."

"kord oli päkapikk kohal ja siis polnud maja.... ja siis oli maja kohal ja päkapikku polnud... ja siis oli päkapikk kohal ja maja polnud... ja siis ..."
Kas keegi mäletab, kuidas see multikas lõppes?