.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

esmaspäev, oktoober 22, 2007

Lugemisblogi

Vaatasin korra oma lugemisblogi- viimane lugemine oleks nagu augustikuus olnud!

Tegelikult see päris nii ei ole. Nimelt on mul voodi (mõlemas kodus) täiesti poolikuid raamatuid täis... aga kuna ma loen kõike korraga, siis polegi nagu ühtegi läbi saanud. Minu peateoseks on hetkel aga Warreni "Eesmärgist juhitud elu" (Miks ma olemas olen?) ning esmajärjekorras püüan sellega hakkama saada. Seda võib küll lugeda vaid ühe peatüki päevas, aga sellegipoolest olen normist maas ja eile lugesin alles 9.oktoobri peatükki. :) Seega ametlikult peaks viimane peatükk saama loetud 5.novembril-

Ma olen juba kuulnud, et selle raamatu lugemine pidi mulle hästi mõjuma. Ise tunnen ka, et tunne on hoopis teine ja see, kuidas erinevaid asju näen. Ainuke viga on, et see on vaatamist ja arusaama avardanud, aga kui mõelda selle raamatu õpetus ja arusaam meie igapäevasesse koguduseellu, siis see nagu hoopis põrkub selle suletuse ja kitsarinnalisuse vastu. Mingis mõttes.

Aga no kuna olen alles 13 peatükki läbi lugenud, siis on mul veel aega asjadest teisiti aru saada :)

2 Arvamused:

  • At 11:38 PM, oktoober 23, 2007, Anonymous Marko said…

    Kuidas on võimalik mitut raamatut korraga lugeda. Mina sellest aru ei saa ;)

     
  • At 6:21 PM, oktoober 24, 2007, Blogger Heli said…

    Oi, see on kohe vägagi võimalik :D See tähendab, et istud voodisse ja valid, et mis raamatu lugemise tunne täna on... TUNDE järgi valid, mida lugeda ;)

     

Postita kommentaar

<< Home