.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

neljapäev, detsember 09, 2004

Saaremaale 1,5 päevaks

Homme lähen teist korda elus Saaremaale. Ametlikult nagu töö asjus, aga eks saab ka muid asju ajada ;) Saarlased juba pidasid mulle loengu, et ma ei tohi nende praamis oksendada ja pean kõik nende SUURED klubid läbi käima jne... iccc... eks ma anna endast parima, et Mihkel ikka minuga pärast rahul oleks.....irw....

Oeh, saarlastest ei saa ma ikka üle ja ümber... no mul on igatahes täitsa kummaline tunne sinna minna.... ja eelseisvat vestlust vist isegi kardan... või noh, ma ei tea.... ei oska enam suhtuda.... täna on ka üldse kummaline päev olnud... täielik empty mind on küll hetkel.... ja ei teagi enam, kes on süüdi... no tegelt tean, aga teda ei saa süüdistada...

Millal sa küll ükskord aru saad ?????

When the world is darker than I can understand
When nothing turns out the way I planned
When the sky turns gray and there's no end in sight
When I can't sleep through the lonely night

I turn to you
Like a flower leaning toward the sun
I turn to you
'Cos you're the only one
Who can turn me around when I'm upside down
I turn to you