.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

reede, oktoober 22, 2004

SKA pidu R.I.F.F. -is !!!!!!

Nagu alati, olin mina hip-hop trennis, kui teised pidutsemisega alustasid... seega kui mina peole jõudsin, olid JÄLLE "möisamehed maani täis" ;) Ok, nii hull see polnud, aga näha oli ,et ega ma esimene saabuja ei olnud ! :)

Hell of a good Party oli see igatahes! Esiteks polnud ammu paljusid sõpru näinud ning seal oli terve maja kohe tuttavaid täis.. kõik ühes kohas... mida enamat oskakski tahta.

Tantsimisega oli küll algul see probleem, et ega ennast eriti liigutama ei mahtunud... aga kui "möisamehi" vähemaks jäi, siis sai tantsupõrandal ka juba vabalt "jalga keerutada". Ja DJ-lt sain ka oma soovika kätte :) Eks tal oli ka meeles pidu, kus ta ainult minu lugusid mängiski...irw... mul endal ei tulnudki algul meelde.....

Ja üdse oli tore ja armas õhtu... kes käisid, need teavad! Mina ei oska rohkem midagi kommenteerida....