.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

esmaspäev, oktoober 25, 2004

Anna andeks.....

Meid mõjutavad kõik asjad, mida näeme ja kõik inimesed, kellega elu jooksul kohtume. enamus mõjutajatest ei saa kunagi teada, millise muutuse nende olemasolu kaasa tõi. Liblika efekt- liblika tiivalöök ühes maailma otsas võib tekitada tormi teises maailma otsas. Teine kord ei saa me ise ka aru, miks me mõne suure otsuse suhtes muudkui ümber mõtleme.

Minu puhul ei saa kunagi kindel olla, mis otsuse ma järgmiseks teen. Seda ei mõelnud ma ise välja :P. Seda on mulle (liiga palju kordi) öeldud. Vastupidist pole veel keegi väitnud....

Järelikult olen kergesti mõjutatav kõigest ja kõigist, mis/kes mind ümbritseb. Võid öelda, et see on halb ja ebastabiilne. Tegelikult on ju aga hoopis vastupidi: ma võtan kõigest ja kõigist vastu ainult positiivsed mõjutused. Kui see mu eelnevaid otsuseid päeva pealt muudab, siis see näitab ju ainult seda, et mu elu on nüüd ühe suure positiivse kogemuse/mõjutuse võrra rikkam, mitte seda, etr mu elu on veel ebastabiilsem.

Minu jaoks on alati tähtsaimad küsimused olnud, et kes ma olen?kus ma peaksin olema ? ning kuidas ja kellega ma seal olema peaksin? Eelmisel nädalal mõtlesin nendel teemadel paar korda VÄGA PÕHJALIKULT ümber ja muutsin oma otsuseid. Ja see kõik on uute "asjaolude" ilmnemise pärast, mida ma enne ei teadnud ja seetõttu ka arvestada ei saanud.

Anna andeks, kui ma Sulle sellega haiget tegin, aga ma ei saa jääda kindlaks oma otsustele, mis lõpuks on mulle endale kahjulikud. Lõpuks olen ju minul siiski ainult MINA ja vastutan ju ainult enda ees..... ja veel kellegi ees.... :)

Seega- music gets the best of me... but quess who gets the rest of me.....